Hayallerim, Delorean ve Sen: Rüyamda Hogwarts'ı Gördüm Geçen

22 Ağustos 2012

Rüyamda Hogwarts'ı Gördüm Geçen


Hogwarts’ın kirlenmiş ve kanlanmış geleceğini gördüm rüyamda. Dört ev birbirine sırtını dönmüş ve her biri terör örgütü olmuşlar. Gizlice ortak odalara yerleştirilen bombalar, üstünden geçenin tetiğine basarak harekete geçirdiği patlayıcılar, havaya uçurulan merdivenler ve köprüler ile kuralsızlık ve ölüm dört dönüyordu sevgili Hogwarts’da. Bu değişimi tetikleyen olayların en başını bilemesem de rüyamdan hatırladığım kadarıyla öldürdüğü her 30 büyücü ile bir büyücünün gücü katlanıyor ve bir de madalya alıyordu. Madalyayı veren otoritenin adı kulağıma çalınmasa da Sihir Bakanlığı’nın bu uygulamadan habersiz olduğunu varsaymak çocukça. Voldemort’un bir parmağı olduğunu varsaymak da olmuyor. Öyle ki hortkulukları Harry Potter ve dostları tarafından yok edileli seneler oluyor. En nihayetinde bütün bu kaosu başlatanları bilmiyorum. Sadece oradaydım ve hepsine tanık oldum. Çok hüzünlüydü.

1 yorum: