Hayallerim, Delorean ve Sen: Gryffindor'a giremeyen herkese gelsin madem

8 Ağustos 2012

Gryffindor'a giremeyen herkese gelsin madem


Baya sıkıntılı geçen günlerimi şenliklendirdi aşağıdaki video. İzlerken nasıl da eğlendim! Artı, Pottermore'da Ravenclaw'a seçilmiş bendenize de iyi gelmedi değil. Öyle ki Harry Potter severler Gryffindor'u hep bir numaraya koymuşlardır zannımca. Rowling'in güzelim resmi sitesi Pottermore'da Seçmen Şapka bizi nereye koyduysa, orasının Potter evrenindeki yerimiz olacağına inanmak çok da abzürd olmamalı. Bu sebep ile Ravenclaw'a seçilmiş olmanın yarattığı ilk bozukluk halini atlattıktan sonra bile, içimde kalan o bir gıdım  Gryffindor özlemini de bu video ile gömdüğüme inanıyorum. Ben bir Ravenclaw'ım, bu şekilde seçildim ve böyle kalacağım. Haydi size iyi seyirler.
He bir de, "Sevgili H., bunca büyütme bu olayı! Alt tarafı fantezi, gerçek değil bunlar!" diyenleri nereye havale edeceğimi bilemediğimden, siz öyle deyin, ben böyle demek istiyorum demek istedim.
Pottermore yazısı için buraya, Pottermore'dan birkaç resim görmek isterseniz buraya tıklayın.

5 yorum:

  1. İnanılmaz eğlendim!! Hep üzülmüşümdür Hufflepuff'lılara ama unutmayalım ki Cedric Diggory de bir Hufflepuff'lıydı !!!

    YanıtlaSil
  2. Ben de tam tersi Gryffindor için kendimi yeterince cesur falan bulmasam da açtığım iki hesapla da Sorting Hat oraya koydu beni. Ravenclaw'la değişebiliriz istiyorsan;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte Murphy burada da yaptı yapacağını; Gryffindor'u nasıl istiyordum, yar olmadı bana! Sorting Hat ile barış yaptım ama. Ravenclaw'a seçildim, orada kalacağım. :)

      Sil
  3. Peki ya ben nasıl avutmalıyım kendimi bir Slytherinli olarak? Hmm yani evet biraz hırslıyımdır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slytherin'lilere nasıl adam olunur diye göstermek için bundan daha iyi bir şans yok :) Eh, ne de olsa Seçmen Şapka'nın pek yanılmadığı iddia ediliyor. Bir kısmeti olduğuna inanalım biz.

      Sil