Hayallerim, Delorean ve Sen: Biraz Daha: Duvarımda ne var?

9 Mayıs 2012

Biraz Daha: Duvarımda ne var?

Daha önce paylaştığım "Duvarımda ne var?" iletisinden çok memnun kalınca bunu neden bir seriye dönüştürmeyeyim diye düşündüm. Şansa bakın ki bu arada İstanbul'a dönme fırsatı buldum; oradaki odamın duvarlarını süsleyenleri serinin ikinci halkası için fotoğrafladım. İstanbul'daki odamda bir dönem kendimi kaptırdığım yapbozları bulacaksınız. Bir yapbozu bitirmek müthiş bir zevkti. Biri bitti ve diğeri geldi. Birçok saat harcadım bu güzelliklerde. Yapbozların dışında bu pek yeteneksiz elden çıkma birkaç eser ve sevdiğim kahramanlar da duvarlarımda. Beğeneceğiniz umuyorum!

Kırmızılı Kadın
Resim derslerinden yadigâr

Film Kareleri:
Kill Bill
Lord Of The Rings
Big Fish

Chaplin Kuklası





Gülümse :)















Marty McFly with all his glory

Back To The Future posterinden


Ebru Denemem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder