Hayallerim, Delorean ve Sen: Road Trip | Los Angeles

31 Ağustos 2014

Road Trip | Los Angeles

Araba yolculuğuna Los Angeles'ta başlayıp, orada bitirmemize rağmen şehri gezme imkanı bulamadım çok. Gerçi seneler önceki ziyaretimde turistik noktalardaki kaldırımları arşınlamış, film turizminden bol para kazanan şehrin ekonomisine katkı sağlamıştım. O ilk seferden sonra LA ile ilgili hislerim karmakarışıktı. Filmleri hayatının vazgeçilmez noktası olarak gören herkesin bir dönem gıpta ederek gözlerini çevirdiği bir yer Los Angeles: Hollywood'u kanatlayan, en gösterişli ödül törenlerine ev sahipliği yapan, birçok klasik filme mekan olmuş ve yetenekli/yeteneksiz birçok ünlünün sokaklarda rast gelinebileceği şehir. Fakat şehri yerinde deneyimlediğimde karşımda ruhsuz bir asfalt yığını bulmuştum. Şehir, kilometrelere yayılan, birbirinden uzak ve alakasız mahallelerinin yarattığı bütünsüzlük hissi, arabasız yaşamın zorluğu, sokaklarındaki evsizleri, gecenin tekinsizliği ve yer yer aşırı züppeliği yüzünden bana kendini sevdiremedi; ama hiçbir şeyin sadece kötü yüzü olmadığı gibi Los Angeles'ın da kendine has güzellikleri var: Okyanusun sesi, sahilleri, çeşit çeşit insanları ve mekanları, güneşi, palmiyeleri ve beklemediğiniz bir anda kendini hissettiriveren California hissi.
Son seyahat bana Venice Beach'te keyifli bir akşamüstünün anılarını kazandırdı. En sevdiklerimden olan Six Feet Under'da kullanılan eve götürdü beni güzel insan Fırat; ve etrafında dizinin karakterlerinin hayaletlerini taşıyan evin önünde kavalyem oldu. An elimizden kaçmadan fotoğrafladık, sakladık ve geri dönüp baktığımızda sevgiyle hatırladık.
Fırat'ın beni götürdüğü ikinci adres ise American Horror Story'nin birinci sezonunda kullanılan Rosenheim Malikanesi idi. Dizinin dördüncü sezonunun posteri yeni yayınlandı.































































































Six Feet Under Evi:
2302 West 25th Street
Los Angeles, CA 90018 

American Horror Story: Murder House Evi:

1120 Westchester Place
Los Angeles, CA 90019

2 yorum:

  1. Çok güzel fotoğraflar ama biraz daha fazla olsaydı sanki... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Los Angeles'tan olmasa bile yolculuğun diğer parçalarından başka fotoğrafları paylaşacağım yakında :)

      Sil