Hayallerim, Delorean ve Sen: Road Trip | Araba Yolculugu

12 Ağustos 2014

Road Trip | Araba Yolculugu

Güzel insanlarla beraber arabaya atlayıp uzaklara doğru yola koyulmanın keyfi nasıl anlatılır? "Roadtrip" kültürü diye bir şey var! Yolda olmanın zevkine en çok uzun süren araba yolculuklarında varıldığına inanıyorum. Her şeyden önce gerçekten yol üzerinde olmanın, dağları, ormanları, görkemli vadileri teker teker arkada bırakmanın, görerek ve sindirerek, kendi koşullarınla ilerlemenin mümkün olduğu bir yolculuk biçimi olduğu için kalbimde yeri çok ayrı.
En son Birleşik Devletler'in batı yakasındaki Kaliforniya araba yolculuğumuz sırasında çektiğim fotoğraflara bakarken, gezinin araba odaklı kısmını birçok farklı karede yakaladığımı fark ettim. Fotoğraflara bakarken kendimi tekrar arabanın içinde saatlerce yolculuk ederken, kah müzik dinleyip kah sohbet ederken, yer yer de sadece sessizliğin tadını çıkarırken buldum.
Birçok ufak an geliyor aklıma: hafif acıkmaya başlayan midelerimizi tutsun diye elden ele badem dolaştırmalarımız, benzinci molasında markette dolanıp arabanın bir eksiği var mı acaba diye kafa yoruşlarımız, camdan yansıyan ışıkların dışarıdaki manzaralarla oynayışı, şehrin yolun sonunda belirdiği anlar ve o anlara uygun şarkıları çalışımız.
Bu fotoromana benzer paylaşım gelecek Kaliforniya postları için fragman niteliğinde olsun.  Eyalette görülebilecek bazı yerler o kadar dünya dışı hissettiriyorlar ki, tüm o hisleri en samimi ve duru şekilde ifade edebileceğime olan inancım az. Gene de deneyeceğim. Şimdilik sizleri road trip atmosferine davet ediyorum.





















1 yorum:

  1. Sen Brooklyn as ermistin ben de simdi California ! Nefis fotograflar Hande ! California-1 den 10'a kadar postlarini bekliyorum !

    YanıtlaSil