Hayallerim, Delorean ve Sen: Avokado VI

26 Nisan 2014

Avokado VI


Avokado 1: Senelerdir izleme niyetindeydim. Dün izledim. Silent Hill'den bahsediyorum. Bir oyun uyarlaması olan 2006 yapımı bu korku filminden beklentim olması gerekenden fazlaydı sanırım. O yüzden film bitiminde ağzımda kalan tattan hiç hoşlanmadım. Yapısal bir bozukluğu var gibi geldi. Bazılarının bu bana yabancı gelen yapının, filmin bir oyun uyarlaması olmasından kaynaklanan bir gereklilik olduğunu yazdığını okudum. Katılmıyorum. Oyunu severlere hoş gelen kurgu benim için oldukça kuruydu. Güzel korku filmine hasretim.


Avokado 2: Çok yeni bir haber değil bu yazacağım; ama aranızda duymamışlar varsa ne mutlu buradan okuyacaklarına. Kendime de not düşmüş oluyorum bu sayede. American Horror Story'nin 4. sezonunun adı belli oldu: AHS: Freak Show. Bu sezonda mekan bir karnaval olacak. Ve evet Jessica Lange yeniden bizlerle. Bu sezona Ekim ayında kavuşacağız.

Avokado 3: Orphan Black ekranlara döndü. Diziyi duymamış olanlar ya da duyup da izlemeyi erteleyenler için sesleniyorum: Güzel bir diziyi kaçırıyorsunuz! Dizi hakkındaki yazım için buraya tıklayın.




1 yorum:

  1. American Horror Story'i çok merak ediyorum. Silent Hill dediğin gibi hem kopuk hem de zayıf bir yapım.

    YanıtlaSil