Hayallerim, Delorean ve Sen: Uçuç Böceği XVI

26 Şubat 2014

Uçuç Böceği XVI

Bunun 2014'ün ilk Uçuç Böceği olduğuna inanmak istemiyorum; ama benim inançsızlığımın gerçekleri değiştirmeyeceği de ortada. Zaman öyle hızlı uçup gidiyor ki. Bir saniye durup güzellikleri takdir etmeye vakit ayırmayı es geçmemek lazım. Uçuç Böceği de tam olarak bununla alakalı bir seri. On altıncısına geldiğimiz serinin bu ayağında ilk önce leziz bir yazı tipi tasarımı var. Natalie Hallman, alfabenin harflerini Egon Schiele'nin eserlerinden kestiği parçalarla oluşturmuş ve ortaya bu güzel çalışma çıkmış. Robert Downey Jr.'ı da konuk ediyorum; sevimli iki tane polaroid fotoğrafıyla.
David Tennant'ı düşünüyorum sık sık. Onun Doktor'u inanılmaz bir deneyimdi ("Doktor mu?" diyenleri buraya alayım.). Kısacası Doctor Who'yu ve Tennant'ı anmak, diziyi özlediğimi ve yeni Doktor ile tanışmak için sabırsızlandığımı yazmak istedim. 
En alttaki üç poster ise Laurent Durieux'nun klasik filmlere yeni bir bakışla yarattığı poster serisine aitler.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder