Hayallerim, Delorean ve Sen: Zeren Badar

18 Nisan 2016

Zeren Badar

New York'ta yaşayan Türk asıllı sanatçı ve fotoğrafçı Zeren Badar'ın işlerine bakıyorum ve neşeleniyorum. Badar klasik resimleri çeşitli obje ve yiyecekler kullanarak yeniden yorumluyor, klasiği önümüze mizah dolu ve absürd kombinasyonlarla seriyor. Bu yeni oluşumlarda klasik imge bambaşka anlamlara bürünüyor, geçmişten yüzler bize muzır muzır bakıyor.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

New York based Turkish artist Zeren Badar's wonderfully playful works gave me so much joy. Badar reinterprets classical paintings with various objects and foods, and serves them to viewers with a humorous twist.


 












3 yorum:

  1. merhaba! bloğun tasarımına ayrı, içeriğine ayrı bayıldım. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Çavlan, mutlu ettin! Ben de senin bloglarına bayılıyorum bu arada! Pek Güzel Şey nasıl bir ilham kaynağıdır! Keyifli günler :)

      Sil
    2. ben de çok teşekkür ederim :)

      Sil