Hayallerim, Delorean ve Sen: Parks and Recreation

13 Mart 2012

Parks and Recreation

Bir arkadaşımla konuşurken fark ettim ki, rutinimin kabuğunu zihinsel olarak kırmama en çok yardımı dokunanlar benim sadık dizilerim! Her gün gereken dozu aldığımda sanki hayat daha bir katlanılası ve renkli oluyor. Peki benim ilaçlarım hangi diziler? Bu aralar yeni keşfetmiş olmakta üzüntü duyduğum Parks and Recreation günlük seyirliklerim arasında bir numara! Leslie Knope -dizinin ana karakteri-  gerçekten komik bir hatun; Amy Poehler -Leslie'yi canlandıran başarılı aktris-: sen ise çok başarılı bir komedyensin! Dizi hakkında daha sonra daha detaylı bir yazı ele almak istiyorum; amma velakin daha ikinci sezon ortalarındayım* ve şu anda arkama yaslanıp, bir bölüm daha izlemek istiyorum!

*Dizinin şu anda dördüncü sezon bölümleri yayınlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder